niedziela, 6 marca 2011

II Medytacja na IX Niedzielę Zwykłą

(Ps 31): Panie, do Ciebie się uciekam:
niech nigdy nie zaznam zawodu,
wybaw mnie w sprawiedliwości Twojej!
Nakłoń ku mnie Twe ucho,
pośpiesz, aby mnie ocalić!
Bądź dla mnie skałą schronienia,
warownią, która ocala.
Ty bowiem jesteś moją skałą i twierdzą,
kieruj mną i prowadź przez wzgląd na swe imię.
Niech Twoje oblicze zajaśnieje nad Twym sługą:
wybaw mnie w swym miłosierdziu.
Bądźcie dzielni i mężnego serca,
wszyscy, którzy ufacie Panu.

1 komentarz:

  1. (Ps 31): „Bądźcie dzielni i mężnego serca, wszyscy, którzy ufacie Panu.” Ufność w Boga, nadzieja w Nim złożona może uczynić nas dzielnymi i mężnymi pośród naszych codziennych walk i zmagań. One dają nam jakąś wewnętrzną pewność, że Boże Oblicze jest zwrócone ku nam, że jest pełne miłości, że promieniuje miłością, że jesteśmy z miłością prowadzeni mrocznymi ścieżkami naszego życia. A gdy nawet zdarzy się nam potknąć i upaść, miłosierdzie Boga nas podniesie. Dlatego, gdy przechodzisz koło skały, gdy mijasz potężną twierdzę, wspaniałą warownię wspomnij na twojego Boga, a twoje serce napełni się ufnością, stanie się dzielne i mężne.

    OdpowiedzUsuń