sobota, 4 czerwca 2011

IV Medytacja na Wniebowstąpienie Pańskie

(Mt 28,16-20): Jedenastu uczniów udało się do Galilei na górę, tam gdzie Jezus im polecił. A gdy Go ujrzeli, oddali Mu pokłon. Niektórzy jednak wątpili. Wtedy Jezus podszedł do nich i przemówił tymi słowami: Dana Mi jest wszelka władza w niebie i na ziemi. Idźcie więc i nauczajcie wszystkie narody, udzielając im chrztu w imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Uczcie je zachowywać wszystko, co wam przykazałem. A oto Ja jestem z wami przez wszystkie dni, aż do skończenia świata.

1 komentarz:

  1. (Mt 28,16-20): „A oto Ja jestem z wami przez wszystkie dni, aż do skończenia świata”. Jezus odszedł do nieba z miłości do wszystkich ludzi. Chce być z miliardami ludzi i to przez wszystkie pokolenia. Wstąpienie do nieba i Zesłanie Ducha Świętego oraz posłanie uczniów z nakazem głoszenia słowa o Nim są gwarancją, że nikt z ludzi nie będzie pozbawiony kontaktu z Jezusem, możliwości spotkania się z Nim twarzą w twarz, powiedzenia Mu: „Nie” albo „Tak”. Także ty jako chrześcijanin (-nka) jesteś szansą dla wielu ludzi spotkania się z Jezusem, bo jesteś przez Niego posłany (-a), by mówić o Nim, by swoim życiem dać innym poczuć, że Jezus żyje w tobie.

    OdpowiedzUsuń